FERRIBIELLA Szampon Bubbles & Nature dla psów o białej sierści - 250 ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Bubbles & Nature nr 5 firmy Ferribiella - to szampon przeznaczony dla psów o białej sierści. Jest kojący i antyoksydacyjny, a dzięki dwutlenkowi tytanu wybiela i sprawia, że biała sierść psa lśni.
Zawiera:
- rumianek - niepozorną roślinkę, występującą powszechnie w całej Europie, skarbnicę witamin, soli mineralnych, flawonoidów, fitosteroli i kwasów organicznych. Rumianek ujarzmia sierść pupili, działa przeciwzapalnie na skórę i łagodzi jej podrażnienia, pomaga ograniczyć wypadanie włosów, wzmacnia je i odbudowuje. Dzięki niemu sierść pupila stanie się gładsza, elastyczna i lśniąca,
- nagietek - roślinę z rodziny astrowatych o ogromnym potencjale leczniczym, który łagodzi stany zapalne, ma działanie antybakteryjne i antygrzybicze, działa oczyszczająco i balansująco na skórę i włosy psa, wykazuje również działanie przeciwłupieżowe oraz przyczynia się do wzmocnienia i odbudowy włosa,
- dwutlenek tytanu - naturalny minerał o właściwościach rozjaśniających oraz ochronnych przed promieniowaniem UV.
Skład: Aqua, Sodium Coceth Sulfate, Sodium Chloride, Hydrogen Peroxide, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Calendula O icinalis Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Cocamide Dea, Phenoxyethanol, Peg-15 Cocopolyamine, Parfum, Polyquaternium-7, Titanium Dioxide, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate.
- Opakowanie: 250 ml
Opisy, interpretacje słowne, zdjęcia, elementy graficzne są własnością Zoologicznego Sklepu Internetowego KROPEK. Informujemy, że nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez zgody właściciela (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 4 lutego 1994 zawarta w Dz. U. 1994r. Nr 24 poz. 83 ze zmianami). Kto nie stosuje się do przepisów w/w ustawy, ponosi odpowiedzialność karną.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.