GAME DOG HMB Ca Preparat wspomagający rozbudowę mięśni u psów - 200g
Opis
Marka GAMEDOG Performance Nutrition powstała przy współpracy specjalistów z dziedziny żywienia i dietetyki sportowej psów oraz samych hodowców i ich pupili. Głównym kierunkiem ich zainteresowań zawsze były zwierzęta o szczególnych potrzebach – psy pracujące, sportowe oraz zwierzęta wymagające specjalnego żywienia z przyczyn zdrowotnych.
GAMEDOG HMB Ca - to suplement diety dla psów wspomagający rozbudowę i prawidłowe funkcjonowanie mięśni. Preparat jest szczególnie zalecany dla psów sportowych w celu rozwoju muskulatury, siły mięśniowej i poprawy wyników treningowych. Suplementację HMB Ca poleca się również w przypadkach rekonwalescencji lub długotrwałego unieruchomienia kończyn (złamania, zabiegi operacyjne), osłabienia mięśni towarzyszącego zwyrodnieniu stawów i niechęci psa do ruchu, miopatii oraz innych schorzeń, związanych z uszkodzeniem mięśni szkieletowych.
Działanie:
- przeciwdziała zanikom mięśni,
- minimalizuje powysiłkowe mikrouszkodzenia włókien mięśniowych,
- wpływa zdolność regeneracji powysiłkowej mięśni,
- wspomaga przyrost masy mięśniowej,
- wzmacnia wytrzymałość mięśni w czasie wysiłku.
W suplemencie zastosowano doskonałej jakości HMB Ca, charakteryzujące się najwyższym stopniem oczyszczenia. Gwarantuje to wysoką skuteczność działania i bezpieczeństwo stosowania preparatu nawet u zwierząt z wrażliwym przewodem pokarmowym.
Wapnian HMB Ca wykorzystany w tym preparacie, spełnia normy żywieniowe dla ludzi (ang. Human Grade).
Zawartość substancji aktywnych w 1g (jedna miarka): HMB - 859,8mg; Ca - 135,2mg
Skład: β-hydroksy-β-metylomaślan wapnia.
Dawkowanie:
- leczniczo, w czasie rekonwalescencji lub w dni nie treningowe 1g (1 miarka)/25kg m.c. psa 2x dziennie, rano i wieczorem,
- w dni treningowe 1g (1 miarka)/25kg m.c. psa 3x dziennie – rano, 30 min przed rozpoczęciem ćwiczeń oraz wieczorem. Podawać z niewielką ilością wody lub dowolnego pokarmu.
Opakowanie: 200g
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.