Producenci
Promocje
ZOLUX Termometr z przyssawką
ZOLUX Termometr z przyssawką
3,86 zł 2,70 zł
szt.
ZOLUX ACTIZOO termometr ciekłokrystaliczny
ZOLUX ACTIZOO termometr ciekłokrystaliczny
5,63 zł 3,38 zł
szt.
ZOLUX Siatka zielona 10 cm
ZOLUX Siatka zielona 10 cm
3,20 zł 1,92 zł
szt.
ZOLUX Siatka zielona 15 cm
ZOLUX Siatka zielona 15 cm
3,95 zł 2,37 zł
szt.
ZOLUX Siatka zielona 12 cm
ZOLUX Siatka zielona 12 cm
4,29 zł 2,57 zł
szt.
ZOLUX Siatka okrągła do kuli o Ø 10 cm
ZOLUX Siatka okrągła do kuli o Ø 10 cm
3,26 zł 1,96 zł
szt.
ZOLUX Kotnik pływający 3 w 1 z przyssawkami
ZOLUX Kotnik pływający 3 w 1 z przyssawkami
17,60 zł 10,56 zł
szt.
ZOLUX Kamień napowietrzający - sześcian
ZOLUX Kamień napowietrzający - sześcian
3,00 zł 1,80 zł
szt.
ZOLUX 3 rozgwiazdy małe
ZOLUX 3 rozgwiazdy małe
19,90 zł 11,94 zł
szt.
ZOLUX 5 muszelek małych - kolor turkusowy
ZOLUX 5 muszelek małych - kolor turkusowy
31,00 zł 18,60 zł
szt.

Regulamin sklepu KROPEK

 Regulamin Zoologicznego Sklepu Internetowego KROPEK

 SPIS TREŚCI:

  • § 1.Informacje ogólne
    § 2.Definicje
    § 3.Kontakt ze Sprzedawcą
    § 4. Zakupy w Sklepie
    § 5. Płatności
    § 6. Realizacja zamówienia
    § 7. Prawo odstąpienia od umowy
    § 8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
    § 9. Reklamacje
    § 10. Dane osobowe
    § 11. Zastrzeżenia
    Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
  • §1. INFORMACJE OGÓLNE
  1. Zoologiczny Sklep Internetowy "Kropek", działający pod adresem www.kropek.net.pl, prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej artykułów zoologicznych. Właścicielem sklepu jest firma "DWU-KROPEK" Teresa Pastusiak, 91-335 Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A.
  2. Firma została wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem 82395 i otrzymała numer NIP 7261292672, REGON 361178882. Organ rejestrujący – Referat Handlu i Usług Urzędu Miasta Łodzi – Delegatura Bałuty.
  3. Ze sklepem możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 531 220 030 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00 oraz w soboty w godz. 8.00-13.00, drogą e-mailową:  sklep@kropek.net.pl.
  • §2 DEFINICJE

Sprzedawca - TERESA ANNA PASTUSIAK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DWU-KROPEK Teresa Pastusiak, ul. Grunwaldzka 16 A, 91-335 Łódź.
Sklep - Zoologiczny Sklep Internetowy KROPEK prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://kropek.net.pl
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określona w zamówieniu.
Regulamin – niniejszy regulamin.

  • §3. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ:
  1. Adres pocztowy: Sklep KROPEK, ul. Grunwaldzka 16 A, 91-335 Łódź
  2. Adres e-mail: sklep@kropek.net.pl
  3. Telefon: 531 220 030
  • §4. ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Ceny Towarów podane w złotych polskich są całkowitymi cenami za Towar i zawierają podatek VAT. Ceny te mogą ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany. Jeżeli nowe ceny nie będą mu odpowiadały, może anulować zamówienie.
  2. W przypadku promocji Towaru podane są trzy ceny:
    - aktualna cena promocyjna,
    - cena sprzed promocji,
    - najniższa cena Towaru, jaka obowiązywała 30 dni przed promocją.
    Na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za Towar oraz koszty dostawy Towaru, chyba że dostawa jest gratis.  
  3. Wybrany do kupienia Towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy Towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na podany adres mailowy za pośrednictwem poczty elektronicznej, które powinien zatwierdzić.
  7. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  8. Do każdego zamówienia Sklep dołącza rachunek lub na specjalne życzenie Klienta fakturę.
  9. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji, poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
  • § 5. PŁATNOŚCI
  1. Za złożone zamówienie można zapłacić w zależności od wyboru Kupującego:
  • zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
    ING BANK ŚLĄSKI  31 1050 1461 1000 0097 4601 2773
    Nazwa odbiorcy : "DWU-KROPEK" Teresa Pastusiak
    Adres odbiorcy: 91-335 Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A
    Jako tytuł przelewu należy podać nr zamówienia
  • za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper,
  • kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.

 

  • za pobraniem: Klient płaci kurierowi przy odbiorze Towaru
  • gotówką lub przez telefon w momencie odbioru osobistego Towaru w siedzibie firmy.
  1. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry za zamówienie należy zapłacić w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
  3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • § 6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Sprzedawca oświadcza, iż dołoży wszelkich starań, aby złożone przez Klienta zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie.
  2. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Towaru bez wad, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej.
  3. Czas wysyłki Towaru wskazany jest w Sklepie. Jest to maksymalny czas nadania lub udostępnienia Towaru do odbioru. Nie jest jednoznaczny z czasem dostarczenia Towaru do Klienta.
  4. Czas wysłania Towaru wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na konto Sklepu. W szczególnych przypadkach wymienionych przy niektórych artykułach czas oczekiwania może wydłużyć się wg informacji podanych na stronie Sklepu. 
  5. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił Towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Towaru o najdłuższym terminie.
  6. Jeżeli Klient zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, Sklep poinformuje Klienta o tym fakcie. Obciążenie Klienta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.  
  7. Zamówienie może być zrealizowane wówczas, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. Brak towaru w w/w miejscach i związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania zostanie zgłoszone Klientowi telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. W tym przypadku zamówienie będzie realizowane z najdłuższym terminem dostępności, jednak nie dłużej niż 30 dni.
  8. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
  • za pośrednictwem firm kurierskich,
  • do paczkomatów InPost,
  • Towar można odebrać osobiście w siedzibie firmy w uzgodnionym terminie.
  1. Klient ma prawo do rezygnacji z zamówionego, lecz niedostępnego towaru lub rezygnacji z zamówienia w całości.
  • § 7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu (z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu) w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
  • w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie tego Towaru,
  • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musi poinformować           Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 3. Regulaminu, o swojej decyzji i               przekazując oświadczenie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.          

    4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy                              umieszczonego na końcu Regulaminu.

    5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Konsument wyśle                 informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy             przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  2. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli Kupujący wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
  3. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Klientowi dokonane przez niego płatności, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru przez Sklep.
  4. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto.
  5. Sprzedawca prosi o zwrot Towaru na adres: sklep KROPEK, ul. Grunwaldzka 16 A, 91-335 Łódź niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem 14 dni.
  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub na koszt odbiorcy.
  7. Towar odesłany przez Klienta powinien być w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, z zachowaniem hermetycznych zabezpieczeń i nie może nosić śladów używania. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Niekompletny towar nie może być zwrócony. Zakup towarów w sklepie internetowym powinien być więc przemyślany.
  8. Karma na wagę nie podlega zwrotowi.
  9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

§ 8. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    5. w której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

§ 9. REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia istotnej wady Towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego Towaru na podstawie przepisów uregulowanych w Ustawie z dnia 1 grudnia 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 lub na podstawie gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Po złożeniu oświadczenia reklamacyjnego Klientowi przysługuje kolejno wg hierarchii roszczeń:
    1. naprawa lub wymiana wadliwego towaru,
    2. obniżenie ceny,
    3. odstąpienie od umowy i w rezultacie zwrot kosztów.
  3. Reklamacja powinna być wysłana na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 3 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego Towaru na adres Sklep KROPEK, ul. Grunwaldzka 16A, 91-335 Łódź. Sprzedawca odbiera od Kupującego Towar na swój koszt, tzn. musi zorganizować kuriera, który zajmie się przejęciem wadliwego Towaru i przekazaniem go do Sprzedawcy.
  5. Jeśli na Towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
  7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę Towaru niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
  • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:  https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
  • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 10, DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

§ 11. ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym, niebędącym Konsumentem, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, wynikających z przepisów prawa.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu.

     

    Regulamin ważny od 08.01.2023 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl