do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Producenci
Promocje
ZOLUX Szelki Color Line 15 mm - kolor pomarańczowy
ZOLUX Szelki Color Line 15 mm - kolor pomarańczowy
27,30 zł 13,00 zł
szt.
ZOLUX Obroża Roadsign 15 mm kolor brązowy
ZOLUX Obroża Roadsign 15 mm kolor brązowy
10,20 zł 7,50 zł
szt.
ZOLUX Obroża Roadsign 15 mm kolor beżowy
ZOLUX Obroża Roadsign 15 mm kolor beżowy
10,20 zł 7,50 zł
szt.
ZOLUX Obroża Roadsign 15 mm kolor grafitowy
ZOLUX Obroża Roadsign 15 mm kolor grafitowy
10,20 zł 7,50 zł
szt.
ZOLUX Obroża Roadsign 20 mm kolor grafitowy
ZOLUX Obroża Roadsign 20 mm kolor grafitowy
15,30 zł 9,00 zł
szt.
ZOLUX Obroża Roadsign 25 mm kolor grafitowy
ZOLUX Obroża Roadsign 25 mm kolor grafitowy
21,20 zł 10,00 zł
szt.
3 rozgwiazdy małe ZOLUX
3 rozgwiazdy małe ZOLUX
19,90 zł 13,70 zł
5 muszelek małych ZOLUX
5 muszelek małych ZOLUX
31,00 zł 22,00 zł
ZOLUX Legowisko HOME mleczno - szary - 55 cm
ZOLUX Legowisko HOME mleczno - szary - 55 cm
52,00 zł 47,00 zł
szt.
ZOLUX Legowisko Auckland Club bordowe
ZOLUX Legowisko Auckland Club bordowe
106,00 zł 60,00 zł
szt.
ZOLUX Legowisko Komfort Roadsign 50 cm
ZOLUX Legowisko Komfort Roadsign 50 cm
106,00 zł 51,00 zł
szt.
ZOLUX Materac Roadsign 110 cm dla psów
ZOLUX Materac Roadsign 110 cm dla psów
190,00 zł 105,00 zł
szt.
Regulamin sklepu KROPEK

 

     Regulamin ważny od 25 grudnia 2014 roku

  

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Zoologiczny Sklep Internetowy "Kropek", działający pod adresem www.kropek.net.pl , prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej artykułów zoologicznych. Właścicielem sklepu jest firma "DWU-KROPEK" Teresa Pastusiak, 91-335 Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A.

2. Firma została wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 82395 i otrzymała numer NIP 7261292672, REGON 36117882. Organ rejestrujący – Referat Handlu i Usług Urzędu Miasta Łodzi – Delegatura Bałuty.

3. Ze sklepem możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 531 220 030 od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00 oraz w soboty w godz. 8.00-13.00, drogą e-mailową:  sklep@kropek.net.pl , a także przez komunikator Gadu-Gadu 25554644.

II. PODSTAWOWE POJĘCIA

1. Sklep – serwis internetowy, należący do sprzedawcy, dostępny pod domeną www.kropek.net.pl, za pośrednictwem którego, Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

2. Klient – osoba fizyczna pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym „KROPEK”.

3. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin - niniejszy regulamin określający zasady świadczenia usług drogą elektroniczną   przez Sprzedawcę.

5. Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określona w zamówieniu.

6. Formularz Zamówienia - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient nie posiadający konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umowy sprzedaży Towaru pomiędzy  pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klienta ze Sklepu, dostępnego pod adresem internetowym www.kropek.net.pl

2. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia Zamówienia.

IV. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.

2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane:

a) poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie www.kropek.net.pl 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę,

b)  e-mailowo na adres sklep@kropek.net.pl 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę,

c)   telefonicznie pod numerem 531 220 030 w godzinach pracy sklepu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 18.00 oraz w soboty w godz. 8.00- 13.00.

3. Kupujący może złożyć zamówienie poprzez kliknięcie ikony „kupuję” zamieszczonej przy produkcie oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie internetowej www.kropek.net.pl

4. Po złożeniu Zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, które powinien zatwierdzić.

5. Do każdego zamówienia sklep dołącza rachunek.

6. Jeżeli Klient zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, Sklep poinformuje Klienta o tym fakcie. Obciążenie Klienta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu jego wyraźnej zgody.  

7. Przyjęcie właściwie sformułowanego zamówienia będzie potwierdzone pocztą elektroniczną. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza lub niezrozumiałego listu elektronicznego, sklep zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zamówień.

8.  Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty przedstawione w sklepie. Zamówienie może być zrealizowane wówczas, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców.

9. Brak towaru w w/w miejscach i związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania zostanie zgłoszone Klientowi telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. W tym przypadku zamówienie będzie realizowane z najdłuższym terminem dostępności, jednak nie dłużej niż 30 dni.

10. Klient będzie miał prawo do rezygnacji z zamówionego, lecz niedostępnego towaru lub rezygnacji z zamówienia w całości.

11. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się realizacja zamówienia przez Sprzedawcę:

a)  w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze - w pierwszym dniu roboczym od momentu złożenia zamówienia,

b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sklepu.

c) w przypadku płatności kartą - od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji banku. 

12. Termin oczekiwania na wpłatę na konto wynosi 10 dni. W przypadku braku wpłaty zamówienie jest anulowane, o czym sklep nie musi informować Klienta.

13. Czas wysłania towaru wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na konto Sklepu. W szczególnych przypadkach wymienionych przy niektórych artykułach czas oczekiwania może wydłużyć się wg informacji podanych na stronie Sklepu. 

V. FORMY PŁATNOŚCI

1. Formę płatności za towar należy wybrać w momencie zamówienia. Kupujący może dokonać zapłaty:

  • W formie przelewu bankowego , gdzie całą kwotę należy przelać na nr konta sklepu:

ING BANK ŚLĄSKI  62 1050 1461 1000 0092 0924 2636 

Nazwa odbiorcy : "DWU-KROPEK" Teresa Pastusiak

Adres odbiorcy: 91-335 Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A

Jako tytuł przelewu należy podać nr zamówienia.

  • Za pobraniem – Klient płaci kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze towaru, ewentualnie w oddziałach Poczty Polskiej.
  • Kartą płatniczą: 
    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro
  • Lub płacąc online - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

baner platnosci online Blue Media

2. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te mogą ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany. Jeżeli nowe ceny nie będą mu odpowiadały, może anulować zamówienie. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

VI. KOSZTY PRZESYŁKI 

1. Przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem firm kurierskich i Poczty Polskiej.

2. Cennik poniżej dotyczy tylko transportu na terenie Polski.

3. Wysyłamy również artykuły poza granicę kraju. Koszt przesyłki do danego kraju ustalony jest z góry przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

Cennik przesyłek firmy kurierskiej.

Minimalny koszt zamówienia wysyłanego za pośrednictwem firmy kurierskiej - 50 zł. Nie dotyczy to odbioru osobistego. 

Waga przesyłki

Kurier przedpłata

Kurier pobranie

0 - 5 kg

15,00 zł

21,00 zł

powyżej 5 - 10 kg

16,00 zł

22,00 zł

powyżej 10 - 20 kg

17,00 zł

23,00 zł

powyżej 20 kg - 30 kg

18,00 zł

24,00 zł

 

Powyższy cennik dotyczy zamówień o wartości do 250 zł i wadze do 30 kg. Przesyłki o wartości powyżej 250 zł po wcześniejszej wpłacie na konto wysyłamy GRATIS

Jeżeli wartość zamówienia przekracza 250 zł, a waga 30 kg, zamówienie to rozłożymy na kilka paczek, z których pierwsza będzie GRATIS, a każda następna będzie płatna w zależności od wagi (patrz: cennik powyżej).

 

Cennik przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej

Waga przesyłki

Poczta Polska przedpłata

Poczta Polska pobranie

0-1 kg

14,00 zł

18,00 zł

powyżej 1 kg - 2 kg

15,00 zł

20,00 zł

powyżej 2 kg - 5 kg

17,00 zł

22,00 zł

Miniprzesyłka - lekkie i płaskie produkty typu: obroże, smycze, szelki, szampony, preparaty witaminowe, przysmaki, akcesoria do klatek (zaślepki i złączki) itp. o wadze do 1 kg, wysyłamy listem poleconym w kopercie bąbelkowej za pośrednictwem Poczty Polskiej (tylko po wcześniejszej przedpłacie).
Koszt przesyłki  - 10,50 zł.


4. Koszt przesyłki ponosi Kupujący i uzależniony jest od tego, czy przesyłka wysyłana jest za pobraniem, czy też należność została uregulowana w formie przedpłaty.

5. Odbiór osobisty w siedzibie firmy - Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A po uprzednim złożeniu zamówienia i kontakcie telefonicznym lub mailowym.

  VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru, tj. od dnia odebrania towaru przez Klienta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ponosi koszt zwrotu Towaru.

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: sklep@kropek.net.pl lub Zoologiczny Sklep Internetowy KROPEK, ul. Grunwaldzka 16A, 91-335 Łódź.

3.  Zwrotu Towaru należy dokonywać na w/w adres Sprzedawcy.

4.  Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru przez Sklep.

5. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

6. Sklep www.kropek.net.pl przyjmuje przesyłkę pod warunkiem, że znajduje się ona w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, z zachowaniem hermetycznych zabezpieczeń i nie nosi śladów używania. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Niekompletny towar nie może być zwrócony. Zakup towarów w sklepie internetowym powinien być więc przemyślany.

7.  Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

8. Klientowi, zgodnie z art.38 prawa Konsumenckiego, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku:

 

a)  rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych wg. specyfikacji Konsumenta,

 

b)  rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,

 

c) rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

 

d)  rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

VIII. REKLAMACJE I RĘKOJMIA

1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Internetowym KROPEK są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych.

2. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia.

3. Sprzedający więc na podstawie art. 558 par.1 Kodeksu Cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność swoją wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych.


4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 z 23 kwietnia 1964 roku.

5. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej.

6. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał.

7. Gdy wada fizyczna została stwierdzona przez Konsumenta przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru.

8. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie.

9. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

10. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Sprzedawca zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

12.  Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

13. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru przez Sklep.

14.  Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.

15. Kupujący może sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu.

16.  Reklamacje dotyczące uszkodzeń będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego.

17. Druk reklamacyjny wysyła sklep mailem na adres klienta.

18. Wypełniony druk należy przesłać wraz z reklamowanym towarem na adres właściciela Sklepu podany na rachunku lub też mailem.

                             IX. OCHRONA PRYWATNOŚCI I DANYCH OSOBOWYCH

1. Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu   przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

2.   Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, uzupełniania lub usunięcia.

   X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.

2. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie www.kropek.net.pl

3. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www, a także podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.

4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

 

 

Regulamin przed 25 grudnia 2014 roku

INFORMACJE OGÓLNE

1.          Zoologiczny Sklep Internetowy "Kropek" działający pod adresem www.kropek.net.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej artykułów zoologicznych. Właścicielem sklepu jest firma "DWU-KROPEK" Kamila Zamolska, 91-335 Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A.

2.          Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 82395 i otrzymała numer NIP 7262264123 i REGON 100861294. Organ rejestrujący – Referat Handlu i Usług Urzędu Miasta Łodzi – Delegatura Bałuty.

3.          Ze sklepem możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem 531 220 030 od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00 oraz w soboty od godz. 8.00 do 13.00, drogą e-mailową:  sklep@kropek.net.pl , a także przez komunikator Gadu-Gadu 25554644.

 

SPOSÓB ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

4.          Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Do każdego zamówienia doręczamy dowód wpłaty – rachunek.

5.          Zakupów mogą dokonać osoby pełnoletnie.

6.        Kupujący może złożyć zamówienie poprzez kliknięcie ikony „kupuję” zamieszczonej przy produkcie oraz wypełnienie formularza rejestracyjnego na stronie internetowej www.kropek.net.pl .

7.          Przyjęcie właściwie sformułowanego zamówienia będzie potwierdzone pocztą elektroniczną. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza lub niezrozumiałego listu elektronicznego, sklep zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zamówień.

8.          Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty przedstawione w sklepie. Zamówienie może być zrealizowane wówczas, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców. Brak towaru w w/w miejscach i związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania zostanie zgłoszone Klientowi telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. W powyższym przypadku Klient będzie miał prawo do rezygnacji z zamówionego, lecz niedostępnego w danej chwili towaru lub rezygnacji z zamówienia w całości.

 

FORMY PŁATNOŚCI

9.          Formę płatności za towar należy wybrać w momencie zamówienia. Kupujący może dokonać zapłaty:

 

  •        W formie przelewu bankowego, gdzie całą kwotę należy przelać na nr konta sklepu:

ING BANK ŚLĄSKI  79 1050 1461 1000 0090 7383 5762

 

Nazwa odbiorcy: "DWU-KROPEK" Kamila Zamolska

 

Adres odbiorcy: 91-335 Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A

 

Jako tytuł przelewu należy podać nr zamówienia.

 

  •         Za pobraniem – Klient płaci kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze towaru, ewentualnie w oddziałach Poczty Polskiej.

10.       Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te mogą ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany. Jeżeli nowe ceny nie będą mu odpowiadały, może anulować zamówienie. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

11.       Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od potwierdzenia wpłynięcia środków na konto sklepu.

12.       Czas dostawy towaru wynosi 2-4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na konto sklepu.

 

KOSZTY PRZESYŁKI

 

13.       Przesyłka dostarczana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej i Poczty Polskiej.

Firma kurierska

Minimalny koszt zamówienia wysyłanego za pośrednictwem firmy kurierskiej - 50 zł. Nie dotyczy to odbioru osobistego

Waga przesyłki

Kurier przedpłata

Kurier pobranie

0 -5 kg

15,00 zł

21,00 zł

powyżej 5 - 10 kg 16,00 zł 22,00 zł
powyżej 10 - 20 kg 17,00 zł 23,00 zł

powyżej 20 kg - 30 kg

18,00 zł

24,00 zł

Powyższy cennik dotyczy zamówień o wartości do 250 zł. Przesyłki o wartości powyżej 250 zł  po wcześniejszej wpłacie na konto wysyłamy GRATIS.

Jeżeli waga zamówienia przekracza 30 kg, zamówienie to rozłożymy na kilka paczek, z których każda będzie płatna w zależności od wagi (patrz: cennik powyżej).

Poczta Polska

Waga przesyłki

Poczta Polska przedpłata

Poczta Polska pobranie

0-1 kg

14,00 zł

18,00 zł

powyżej 1 kg - 2 kg

15,00 zł

20,00 zł

powyżej 2 kg - 5 kg

17,00 zł

22,00 zł

Miniprzesyłka - lekkie i płaskie produkty typu: obroże, smycze, szelki, szampony, preparaty witaminowe, przysmaki, akcesoria do klatek (zaślepki i złączki) itp. o wadze do 1 kg, wysyłamy listem poleconym w kopercie bąbelkowej za pośrednictwem Poczty Polskiej (tylko po wcześniejszej przedpłacie).
Koszt przesyłki  - 9 zł.

14.       Koszt przesyłki ponosi Kupujący i uzależniony jest od tego, czy przesyłka wysyłana jest za pobraniem, czy też należność została uregulowana w formie przedpłaty.

 

 

Odbiór osobisty w siedzibie firmy - Łódź, ul. Grunwaldzka 16 A po uprzednim złożeniu zamówienia i kontakcie telefonicznym lub mailowym.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

15.       Zgodnie z art.7 z dn. 02.03.2000r o ochronie niektórych praw konsumenckich, Klient może zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny, składając wcześniej pisemne oświadczenie. W ciągu 10 dni od momentu wysłania przez sklep paczki, klient może zwrócić towar, ale na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

16.       Sklep www.kropek.net.pl przyjmuje przesyłkę pod warunkiem, że znajduje się ona w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, z zachowaniem hermetycznych zabezpieczeń i nie nosi śladów używania. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Niekompletny towar nie może być zwrócony. Klient otrzymuje wówczas zwrot pieniędzy obejmujących wartość towaru pomniejszony o koszt przesyłki w pierwszym nadaniu. Zakup towarów w sklepie internetowym powinien być więc przemyślany.

REKLAMACJE

17.       Kupujący może sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu. Reklamacje dotyczące uszkodzeń będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego. Druk reklamacyjny wysyła sklep mailem na adres klienta. Wypełniony druk należy przesłać wraz z reklamowanym towarem na adres właściciela sklepu podany na rachunku.

18.       Kupujący ma prawo zwrócić towar w przypadku niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od stwierdzenia tej niezgodności. O tym fakcie powinien niezwłocznie poinformować sklep, załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową.

 

OCHRONA PRYWATNOŚCI I DANYCH OSOBOWYCH

19.       Zamówienia mogą składać tylko użytkownicy zarejestrowani, wypełniając formularz zamieszczony na stronie internetowej www.kropek.net.pl . Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, uzupełniania lub usunięcia.

20.       Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w treści regulaminu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl