Cukrzyca u kotów występuje stosunkowo często. Jest to zaburzenie metaboliczne, przewlekłe, charakteryzujące się wzrostem zawartości cukru we krwi. Zazwyczaj poziom cukru we krwi jest regulowany przez insulinę - hormon produkowany w trzustce. Po spożyciu pokarmu poziom cukru we krwi wzrasta. Insulina jest hormonem, odpowiedzialnym za obniżenie poziomu cukru we krwi poprzez wspieranie transportu glukozy z krwi do komórek. Przerwanie tego procesu powoduje hiperglikemię (poziom cukru we krwi: od 200 do 250 mg/dl). Typ 2 jest najczęstszą postacią cukrzycy występującą u kotów. W tym przypadku trzustka produkuje mniej insuliny, jednocześnie komórki somatyczne, takie jak wątroba i mięśnie, stają się coraz mniej wrażliwe na działanie tego hormonu.
Terapia leczenia tego rodzaju cukrzycy składa się z dwóch części. Głównym z nich jest podniesienie ilości insuliny we krwi poprzez wspierane i uzupełniane właściwą karmą, taką jak INTEGRA® PROTECT Diabetes, która jest szczególnie bogata w białka z jednocześnie niską zawartością skrobi.
Mokra karma z łososiem Integra Protect Diabetes została opracowana specjalnie dla kotów z cukrzycą. Pokarm nie zawiera zbóż i tym samym jest odpowiedni dla kotów z nietolerancją na gluten.
Bez cukru, soi i sztucznych dodatków.
Skład: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (indyk), ryby i produkty rybne (łosoś 7,5%), substancje mineralne.
Analiza: białko 11%, zawartość tłuszczu 5,2%, błonnik 0,3%, popiół 1,6%, wilgotność 80,5%, skrobia 0%, wit. D3, E.
Opakowanie: 100 g
Uwaga!
Zaleca się zasięgnięcie opinii weterynarza przed użyciem lub przedłużeniem okresu użycia.
KROPEK poleca!
Opisy, interpretacje słowne, zdjęcia, elementy graficzne są własnością Zoologicznego Sklepu Internetowego KROPEK. Informujemy, że nie mogą być kopiowane i rozpowszechniane bez zgody właściciela (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 4 lutego 1994 zawarta w Dz. U. 1994r. Nr 24 poz. 83 ze zmianami). Kto nie stosuje się do przepisów w/w ustawy, ponosi odpowiedzialność karną.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.