POWER OF NATURE NATURAL CAT- karma mokra z jagnięciną dla kotów - 200g x 2 szt.
Opis
Te pełnowartościowe i doskonale zbilansowane karmy zapewniają wszystkie składniki odżywcze dla kotów każdej rasy, w każdym wieku i na każdym etapie życia.
Karmy Power of Nature oferowane są w 3 liniach: Natural Cat (karma sucha i mokra), Active Cat (karma sucha) oraz Heven's Fish on Friday (seria karm mokrych z tuńczykiem).
POWER OF NATURE NATURAL CAT - to naturalna, kompletna, zbilansowana, bezzbożowa karma z jagnięciną dla kotów i kociąt wszystkich ras. Jagnięcina - to nowe, doskonałe hipoalergiczne źródło białka - bardzo smakowita, łatwo strawna i bogata w kwasy Omega.
Wprowadzanie karmy: POWER OF NATURE NATURAL CAT należy wprowadzać kotu przez okres kilku dni, mieszając ją początkowo z poprzednią karmą. Zwierzęciu należy zapewnić stały dostęp do świeżej i czystej wody pitnej.
Zalety karmy:
- 95% mięsa i ok. 4% warzyw
- bardzo wysoka strawność: ponad 92%
- najwyższej klasy mięso z certyfikatem przydatności do spożycia przez ludzi, całkowicie pozbawione hormonów i antybiotyków
- naturalny smak, który koty uwielbiają
- bez niskojakościowych półproduktów
- bez białek roślinnych, takich jak soja, groch, fasola lub ziemniaki
- bez ziaren zbóż, bez glutenu
- bez zagęszczaczy i emulgatorów
- minerały pochodzące z naturalnych źródeł
-
100% naturalne: bez barwników, konserwantów
Skład: jagnięcina 95%, warzywa (cukinia, brokuł, marchew) 4%, olej rzepakowy, tauryna, sól morska, minerały, witaminy.
Dodatków na kg: składniki odżywcze: wit.A: 3000 IU, wit.D3: 350 IU, wit.E: 40 mg; E1 (żelazo): 6,5 mg, E4 (miedź): 0,1 mg, E6 (cynk): 16 mg; aminokwas tauryna 2500 mg.
Analiza: białko 8,0%, zawartość tłuszczu: 7,0%, surowy błonnik 0,5%, substancje nieorganiczne: 2%, wilgoć 81%.
Dawkowanie: Dorosły kot potrzebuje ok. 200 g (1 mniejsza puszka) na 3,5-4kg masy ciała na dobę.
Po otwarciu puszkę należy przechowywać w lodówce i zużyć jej zawartość w okresie max. 3 dni. Kotu należy podawać karmę o temperaturze pokojowej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.