Champ-Richer - profesjonalny szampon z olejkiem jojoba dla psów o sierści krótkiej i gładkiej - 250 ml
Opis
Preparaty z serii Champ-Richer są doskonale dostosowane do różnych typów okrywy włosowej - zawierają "inteligentne" składniki rozpoznające strukturę włosa. Główne składniki bazy szamponowej i płynów tej serii to najwyższej jakości substancje aktywne (alkolopoliglukozydy), łączące doskonałe właściwości myjące z wyjątkową łagodnością dla skóry. Są bogate w składniki osłaniające, wtórnie natłuszczające i pielęgnacyjne.
Szampon stworzony specjalnie dla psów o krótkiej i gładkiej sierści. Przeznaczony zwłaszcza dla: bokserów, rottweilerów, jamników krótkowłosych oraz innych ras charakteryzujących się tym rodzajem okrywy włosowej. Dzięki nowej formule, kosmetyk ten stał się jeszcze łagodniejszy dla skóry Twojego zwierzęcia.
Zalety szamponu:
- zawiera olejek jojoba i d-Panthenol,
- usuwa zabrudzenia, nie naruszając bariery ochronnej skóry,
- zapewnia połysk i odpowiednią strukturę włosów,
- nawilża skórę,
- lawendowy zapach działa aromaterapeutycznie – relaksuje i redukuje stres związany
z zabiegami pielęgnacyjnymi.
Sposób użycia: wyczesać psa przed kąpielą. Sierść zmoczyć letnią wodą. Niewielką ilość szamponu nanieść w kilku miejscach i masować do uzyskania piany. Dokładnie spłukać wodą. W razie konieczności zabieg można powtórzyć. Chronić oczy, uszy i pysk zwierzęcia. Dla wzmocnienia efektu pielęgnacyjnego zaleca się użycie odżywki Champ-Richer (Champion) Proteinowa Regeneracja.
Szampon jest skoncentrowany, bezpośrednio przed zastosowaniem zaleca się rozcieńczenie go w proporcji: 1:5 (1 część szamponu na 5 części wody).
Skład wg INCI: Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Lauramidopropyl Betaine, Glyceryl Stearate, Panthenol, Hydrolyzed Collagen, Quaternium-52, Oleamide DEA, Castor Oil, Jojoba Oil, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Urea, Lauramide MEA, Stearamide MEA, Parfum, Sodium Benzoate.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.